پشتیبانی وب سایت

 

هیچ نرم افزاری بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلما اگر تولید و ارائه نرم افزار مهم باشد پشتیبانی از آن و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان نرم افزار حیاتی می باشد. در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. 

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت تیم جوملا فارسی در دستور کار قرار گرفته است. به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خشنودی مشتریان وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بار آورد. 

تیم فنی شرکت برای ارایه‌ خدمات پشتیبانی نرم افزارهای تحت وب جوملا، وردپرس، whmcs و ... از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته است تا بتواند این خدمات را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارایه کند.

 پشتیبانی ویژه
نصب سیستم های مدیریت محتوا tik
به‌روز رسانی سیستم مدیریت محتوا tik
انتقال اطلاعات از یک سرور به سرور جدید tik
راهنمایی برای استفاده صحیح از نرم افزار tik
مشاوره برای انتخاب میزبانی وب tik
ارائه راه حل‌های امنیتی و نصب فایروال روی سرور tik
راهنمایی برای تهیه نسخه پشتیبان tik
راهنمایی برای بازیابی نسخه پشتیبان tik
تعداد وب سایت های مورد پشتیبانی 1
حد اکثر زمان پاسخ گویی به تیکت ها (روز کاری) 3
تعداد تیکت های ارسالی نامحدود
نصب امکانات جانبی tik
به‌روز رسانی امکانات جانبی tik
راه اندازی و پیکربندی امکانات جانبی tik
پشتیبانی از راه دور tik
پشتیبانی از طریق تلفن tik
تهیه پشتیبان ماهانه tik
مشاوره و ارائه پیشنهاد برای بهبود ساختار سایت tik
بازیابی پشتیبان در صورت نیاز tik
  ماهانه 100 هزارتومان

 

پس از پرداخت یک ماه اول هزینه پشتیبانی، قرارداد مهر و امضاء شده قابل دریافت می باشد.
صورتحساب های پشتیبانی توسط پرتال مشتریان شرکت بصورت خودکار صادر و از طریق درگاه بانک ملت آنلاین قابل پرداخت می باشد.