آزمايشگاه كسپرسكي، شركت پيشرو در ارائه راه حل هاي امنيت اطلاعات اعلام كرد، يوجين كسپرسكي، رئيس و مديرعامل اين شركت، از سوي ناشر معتبر فناوري اينترنت، SYS-CON Media در رده «قدرتمندترين مديران امنيت» جهان اعلام شده است. همچنين آقاي كسپرسكي در رده‌بندي 25 فرد قدرتمند در حوزه امنيت، اعلام شده از سوي همان منبع يعني SY-CON Media حضور داشته و در اين فهرست در مقام ششم قرار گرفته است. 

 

 

به گزارش موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی کسپرسکی در ایران، وي به عنوان قوي‌ترين مدير امنيتي، بيش از 5035 ارائه داشته كه براي كاربران فعال اينترنت با سطح تاثير متوسط و به وسيله ابزارهاي اجتماعي عرضه شده است. به علاوه همكار آقاي كسپرسكي، نيكولاي گربنيكوف، مدير ارشد فناوري آزمايشگاه كسپرسكي، نيز در فهرست صد نفر برتر قدرتمند در زمينه امنيت قرار گرفته است.

يوجين كسپرسكي، در این خصوص رده گفت: « اين افتخار بزرگي براي من است كه نامم به عنوان يكي از قدرتمندترين افراد صنعت امنيت آی تی و قوي‌ترين مدير اجرايي امنيتي در جهان آورده شود. اعتقاد دارم اين خيلي مهم است كه درباره تهديدهاي آی تی هرچه بيشتر سخن گفته شود. مردم بايد از آنها باخبر و آگاه باشند و به خوبي براي مقابله با خطرات در پس آنها، آمادگي داشته باشند. در تقابل با تبهكاري سايبر روبه رشد امروزه، همه ما نياز داريم كه به خوبي آموزش ببينيم و با هم تلاش كنيم دنيا را ايمن نگاه داريم.»

رده‌بندي منتشر شده توسط SYS-CON Media درباره قدرتمندترين افراد (MPV) در حوزه امنيت، براساس بررسي بيش از 140 مدير شركت‌هاي امنيتي، 320 بلاگر و فرد مشهور در حوزه رسانه، صد متخصص برتر كلودكامپيوتينگ، 30 نفر كه در موسسات تخصصي كار مي‌كنند، بيش از 20 مدير دولتي، 130 مدير ارشد امنيتي برتر، و 75 تحليل‌گر صنعتي از موسسه‌هاي معتبري چون گارتنر، ICD، فارستر، ESG و ديگر موسسات، صورت گرفته است. 

معيارهاي مورد استفاده در اين پژوهش، كه براساس هر دو محك قدرت انتشار و عمق بوده، از سوي تعداد زيادي از مطالعات انجام شده در حوزه‌هاي مختلف صنعتي، مورد تاييد قرار گرفته است. فرمول MPV مبتني است بر «كشش» به معناي تعداد تعقيب‌كنندگان فرد و آوازه‌اي كه وي در سايت‌هايي مثل گوگل و توييتر براي خود كسب كرده است. برآورد تاثير يك شخص براساس مشتركان و علاقمندانش صورت مي‌گيرد؛ كه آن خود بر مبناي ميزان آوازه ايجاد شده از طريق پست‌هاي وبلاگ‌ها، توئيت‌ها، پاسخ‌هاي ارائه شده در وب سایت Quora، گروه‌هاي LinkedIn و ساير موارد مشابه، همچنين بسامد رفرنس‌هاي موجود وبلاگ‌ها و سايت‌هاي شخصي فرد، صورت مي‌گيرد.


 
به یک وبسایت نیاز دارید؟
فروشگاه ساز می خواهید؟